De 1e collecte is voor de Diaconie.
De opbrengsten van deze collecte zijn voor mensen in de knel die financiële ondersteuning nodig hebben, in binnen- en buitenland, ver weg en zeker ook dichterbij. Zo nodig stemt de Diaconie af met andere instellingen, hulpverleningsinstanties en met de overheid. U helpt onze Diaconie met een gift in deze collecte.

Maak uw bijdrage over naar: NL79RABO 0373711794 t.n.v. PGH o.v.v. Diaconie

De 2e collecte is bestemd voor de Protestantse Gemeente Hilversum (PGH).
PGH houdt onze wijkgemeentes in stand. En steunt de Protestantse Kerk; landelijke organisatie, dienstverlening en betaalde professionals.

U steunt onze Kerk met een gift aan deze collecte.

Uw bijdrage kunt u overmaken op: NL45RABO0373722591 PGH inz. betalingen o.v.v. PGH

De 3e collecte is onze avondmaalscollecte en bestemd voor de Voedselbank.
Uw bijdrage kunt u overmaken op: NL45RABO0373722494 PGH inz. PWG Bethlehemkerk o.v.v. Voedselbank

Wijze van betalen
De collecten kunt u voldoen via BethlehemkerkcollectesAls u een smartphone heeft kan de QR-code hieronder gebruikt worden.
Ook kunt u uw gift overmaken via de bankrekeningnummers die bij de doelen vermeld worden.

Alle gevers thuis en in de kerk: Hartelijk dank!

Makkelijk: Giften via één iDeal-boeking overmaken? Scan dan de QR-code hierboven: De betalingen komen deze week ten gunste van bovenstaande collecten.