Iedere kerkdienst wordt er voorbede gedaan. Vaak worden deze door een predikant zelf geformuleerd, gebaseerd op wat hij/zij in het leven van alledag tegen komt. Het kan ook zijn dat gemeenteleden (of anderen) een onderwerp of een persoon aandragen om voor te bidden. Het mooie is dan, dat het gebed van de gemeente  daarmee meer persoonlijk wordt.

In het Stiltecentrum ligt ons voorbedeboek. Hier kunt u voorafgaande aan de dienst een verzoek om voorbede opschrijven. In de meeste gevallen vindt de voorganger het prettig om te weten van wie het verzoek komt en voor wie het bestemd is, ook als de voorbede zo moet worden uitgesproken dat de identiteit van betrokkenen geheim blijft.

Bij binnenkomst van de kerkenraad wordt het voorbedeboek door de diaken van dienst aan de voorganger gegeven.
Heeft u behoefte dat er voor iets of iemand die u lief is gebeden wordt? U kunt uw verzoek om voorbede in de week daaraan voorafgaand ook per telefoon aan de wijkpredikant doorgeven of per e-mail sturen naar: