1e collecte: Stichting Viore
Ruimte bieden voor de zaken die echt belangrijk zijn

Viore is een plek waar mensen met kanker, hun naasten en hun nabestaanden elkaar kunnen ontmoeten en ondersteunen. Verhalen en ervaringen kunnen delen en verwerken. Ontspannende en creatieve activiteiten kunnen ontplooien.
Waar bezoekers en vrijwilligers samen aandacht geven aan ieders persoonlijke situatie.

Viore helpt op deskundige wijze bij het vinden van hun eigen weg in het omgaan met kanker en de gevolgen ervan.
We bieden een warme plek waar zij zich thuis kunnen voelen. Waar ze ondersteuning en ruimte krijgen om hun zelfvertrouwen weer op te bouwen, nieuwe perspectieven te ontdekken en daarmee de kwaliteit van hun leven te verhogen.

U kunt uw bijdrage overmaken op: IBAN: NL79RABO 0373711794 t.n.v. Diaconie Protestantse Gemeente Hilversum o.v.v. Viore

2e collecte: PgH
Deze collecte is bestemd voor de Protestantse Gemeente Hilversum. U kunt uw bijdrage overmaken op: NL42 RABO 0373 7224 51 t.n.v. Protestantse gemeente te Hilversum.

Wijze van betalen
De collecten kunt u voldoen via BethlehemkerkcollectesAls u een smartphone heeft kan de QR-code hieronder gebruikt worden.
Ook kunt u uw gift overmaken via de bankrekeningnummers die bij de doelen vermeld worden.

Alle gevers thuis en in de kerk: Hartelijk dank!

Makkelijk: Giften via één iDeal-boeking overmaken? Scan dan de QR-code hierboven: De betalingen komen deze week ten gunste van bovenstaande collecten.