Eerste collecte: Pinksterzending
Egypte - Bijbelcompetitie stimuleert bijbellezen
In Egypte hebben veel christelijke gezinnen geen geld om een eigen bijbel te kopen. Dankzij de jaarlijkse bijbelcompetitie van het Egyptisch Bijbelgenootschap voor kinderen van 6 tot 12 jaar kunnen kinderen toch de bijbelverhalen lezen. Kerken delen wedstrijdboekjes uit waarin ieder jaar een ander bijbelboek wordt behandeld. Bij elk hoofdstuk moeten ze een aantal vragen beantwoorden. Dat lukt alleen als je het hele bijbelboek leest. De hele familie doet mee om de vragen te beantwoorden. De competitie wordt afgesloten met een groot festival op verschillende plekken in Egypte. Kerken uit het hele land komen er met hun kindergroepen naar toe voor een wedstrijd over wat de kinderen thuis hebben geleerd. De winnaars krijgen een prijs, bijvoorbeeld een geïllustreerde bijbel. Een feest van hoop!

Met uw bijdrage aan de collecte steunt u het zendingswerk van Kerk in Actie in Egypte en wereldwijd. Doet u mee? Van harte aanbevolen.

Lees meer op kerkinactie.nl/bijbelinegypte

De tweede collecte is voor de PGH, Protestantse Gemeente Hilversum
PGH houdt onze wijkgemeentes in stand.
En steunt de Protestantse Kerk, landelijke organisatie, dienstverlening en betaalde medewerkers.

De derde is collecte is voor Missionair Werk in het algemeen
Uw bijdragen kunt u overmaken op: NL45RABO0373722591 PGH inz. betalingen o.v.v. het doel.

Wijze van betalen
De collecten kunt u voldoen via BethlehemkerkcollectesAls u een smartphone heeft kan de QR-code hieronder gebruikt worden.
Ook kunt u uw gift overmaken via de bankrekeningnummers die bij de doelen vermeld worden.

Alle gevers thuis en in de kerk: Hartelijk dank!

Makkelijk: Giften via één iDeal-boeking overmaken? Scan dan de QR-code hierboven: De betalingen komen deze week ten gunste van bovenstaande collecten.