De 1e collecte is voor stichting schuldhulpmaatje
Jaarlijks krijgen bijna tienduizend mensen persoonlijke hulp van ruim drieduizend deskundige SchuldHulpMaatjes in 151 Nederlandse gemeenten. De aanpak van SchuldHulpMaatje is een aanvulling op de professionele schuldhulpverlening of kan professionele hulpverlening voorkomen. In 62 procent van de huishoudens waar SchuldHulpMaatje actief is, is (nog) geen sprake van schuldhulpverlening. Als er wel sprake is van professionele schuldhulpverlening, kan de hulp van SchuldHulpMaatje een goede aanvulling zijn. Het maatje kan de hulpvrager dan motiveren en ondersteunen.

De aanpak richt zich erop om mensen met financiële problemen in een zo vroeg mogelijk stadium te bereiken. Dat voorkomt dat schulden onnodig oplopen. SchuldHulpMaatje biedt hulp met getrainde vrijwilligers. Onze gecertificeerde Maatjes begeleiden en ondersteunen mensen met financiële problemen. Ze nemen ze niet de verantwoordelijkheid uit handen. Hun doel is: de hulpvrager helpen naar een gezonde financiële huishouding, zodat iemand het zelf kan. De vrijwilligers zien de mensen achter de cijfers, de schaamte achter de schulden. Ze doen dit vrijwilligerswerk, omdat ze rotsvast geloven in de optelsom van samen sterk. Omdat we geloven dat het kan. Samen lukt ‘t.

Maak uw bijdrage over naar: NL79RABO 0373711794 t.n.v. PGH o.v.v. Schuldhulpmaatje

De 2e collecte is bestemd voor de Protestantse Gemeente Hilversum (PGH).
PGH houdt onze wijkgemeentes in stand. En steunt de Protestantse Kerk; landelijke organisatie, dienstverlening en betaalde professionals.

U steunt onze Kerk met een gift aan deze collecte.

Uw bijdrage kunt u overmaken op: NL45RABO0373722591 PGH inz. betalingen o.v.v. PGH

De 3e collecte is onze avondmaalscollecte en bestemd voor de Voedselbank.
Uw bijdrage kunt u overmaken op: NL45RABO0373722494 PGH inz. PWG Bethlehemkerk o.v.v. Voedselbank

Wijze van betalen
De collecten kunt u voldoen via BethlehemkerkcollectesAls u een smartphone heeft kan de QR-code hieronder gebruikt worden.
Ook kunt u uw gift overmaken via de bankrekeningnummers die bij de doelen vermeld worden.

Alle gevers thuis en in de kerk: Hartelijk dank!

Makkelijk: Giften via één iDeal-boeking overmaken? Scan dan de QR-code hierboven: De betalingen komen deze week ten gunste van bovenstaande collecten.