1e collecte is voor de actie Kinderen in de Knel van Kerk in Actie
Oekraïne - Help kinderen in Oekraïne de oorlog door

Iedereen in Oekraïne, van jong tot oud, is blootgesteld aan de gevolgen van de oorlog in het land. Maar de veerkracht van de mensen in Oekraïne is bewonderenswaardig. Ondanks de oorlog en de ellende die dit veroorzaakt, bouwen ze elke dag aan hun toekomst. Voor zichzelf, maar vooral voor hun kinderen.

Door de jarenlange contacten met Oekraïense kerken kan Kerk in Actie hulp bieden in het hele land. Zij bieden kinderen een veilige plek om te spelen en psychosociale hulp om mentaal gezond te blijven. Oekraïense gezinnen ontvangen voedsel- en zadenpakketten, zodat ze toch eten op tafel hebben. Op centrale plekken in getroffen steden staan mobiele locaties waar kinderen en hun ouders kunnen opwarmen en hun verhaal kwijt kunnen. Kerk in Actie helpt ook bij het herstel van kapotgebombardeerde schoolgebouwen, zodat kinderen kunnen blijven leren.

Help kinderen in Oekraïne de oorlog door. Doet u mee? Geef aan de collecte of maak uw bijdrage over op NL04 RABO 0373 7117 86 t.n.v. Diaconie Protestantse gemeente Hilversum onder vermelding van KIA – Kinderen in de Knel. Hartelijk dank voor uw gift!

De 2e collecte is bestemd voor de Protestantse Gemeente Hilversum (PGH)
PGH houdt onze wijkgemeentes in stand. U steunt onze Kerk met een gift aan deze collecte. Maak uw bijdrage over naar:

NL45RABO0373722591 PGH inz. betalingen o.v.v. PGH

Wijze van betalen
De collecten kunt u voldoen via BethlehemkerkcollectesAls u een smartphone heeft kan de QR-code hieronder gebruikt worden.
Ook kunt u uw gift overmaken via de bankrekeningnummers die bij de doelen vermeld worden.

Alle gevers thuis en in de kerk: Hartelijk dank!

Makkelijk: Giften via één iDeal-boeking overmaken? Scan dan de QR-code hierboven: De betalingen komen deze week ten gunste van bovenstaande collecten.