De 1e collecte is voor de Armeniers uit Nagorno- Karabach

Door het oplaaiende geweld in de enclave Nagorno-Karabach vertrokken tienduizenden Armeniërs halsoverkop uit dit gebied. Ze lieten huis en haard achter. Kerk in Actie helpt wereldwijd mensen in nood, nu ook aan ontheemden uit Nagorno-Karabach.

Azerbeidzjan veroverde vorige week de controle over de regio Nagorno-Karabach dat officieel bij Azerbeidzjan hoort na een oorlog van 24 uur. Volgens de berichten willen vrijwel alle 120.000 inwoners uit het gebied weg, uit angst voor 'etnische zuivering'.

Via ACT Alliance, het wereldwijde netwerk van kerken waar Kerk in Actie lid van is, biedt Kerk in Actie humanitaire hulp aan mensen die de enclave zijn ontvlucht naar Armenië. Op dit moment wordt in kaart gebracht wat er allemaal nodig is, daarna zal de hulpverlening grootschalig op gang komen. “Op dit moment is er het meeste behoefte aan huisraad, beddengoed en een klein geldbedrag voor de eerste levensbehoeften”

Maak uw bijdrage over naar: NL79RABO 0373711794 t.n.v. PGH o.v.v. Nagorno-Karabach

De 2e collecte is bestemd voor de Protestantse Gemeente Hilversum (PGH).
PGH houdt onze wijkgemeentes in stand. En steunt de Protestantse Kerk; landelijke organisatie, dienstverlening en betaalde professionals.

U steunt onze Kerk met een gift aan deze collecte.

Uw bijdrage kunt u overmaken op: NL45RABO0373722591 PGH inz. betalingen o.v.v. PGH

De 3e collecte is bestemd voor Unicef

Unicef is er voor kinderen overal op de wereld die in nood zijn door armoede, oorlog of natuurrampen. Unicef is er ook voor kinderen die niet naar school kunnen, bijvoorbeeld omdat ze arm zijn en daarom moeten werken.

Unicef geeft kinderen eten en drinken als er oorlog of een ramp is. Unicef zorgt ervoor dat kinderen naar school kunnen en kinderen niet hoeven te werken maar mogen spelen met vriendjes en vriendinnetjes.

Wij willen Unicef helpen door zoveel mogelijk geld in te zamelen zodat Unicef kinderen kan helpen overal op de wereld.

Uw bijdrage kunt u overmaken op: NL45RABO0373722494 PGH inz. PWG Bethlehemkerk o.v.v. Unicef

Wijze van betalen
De collecten kunt u voldoen via BethlehemkerkcollectesAls u een smartphone heeft kan de QR-code hieronder gebruikt worden.
Ook kunt u uw gift overmaken via de bankrekeningnummers die bij de doelen vermeld worden.

Alle gevers thuis en in de kerk: Hartelijk dank!

Makkelijk: Giften via één iDeal-boeking overmaken? Scan dan de QR-code hierboven: De betalingen komen deze week ten gunste van bovenstaande collecten.