De eerste collecte is bestemd voor een project van Kerk In Actie.
Na 50 JAAR BURGEROORLOG IN Colombia is er nog steeds veel (huiselijk) geweld.   Kwetsbare jongeren worden slachtoffer van (seksueel) misbruik. Met de bijdrage van KerkInActie kunnen slachtsoffers bescherming en begeleiding krijgen.
De organisatie Renacer beschermt en begeleidt kinderen en jongeren die het slachtoffer zijn van seksueel misbruik of dat dreigen te worden. Sociaal werkers gaan de straat op en bieden hun psychische en juridische hulp. Wie geen onderdak heeft, kan terecht in hun opvanghuis. Medewerkers geven voorlichting op scholen en trainen ambtenaren, kerkleiders en docenten, zodat ze uitbuiting herkennen en weten hoe ze zich kunnen inzetten om dit te voorkomen.

De tweede collecte is bestemd voor onze kerk,
de Protestantse Kerk Hilversum

De derde collecte is bestemd voor Malawi door de organisatie Zomba.
Omdat we vorige week een gezamenlijke dienst hadden in de Emmaus kerk, hebben we geen derde thermometeractie gehad voor Malawi. Vandaag doen we dat alsnog.
Katinka zal deze collecte zelf aankondigen en vertellen hoe het nu is in Malawi.
Collecte film met toelichting door Katinka zelf: https://youtu.be/rBP9iIzY_dM

Wijze van betalen
De collecten kunt u voldoen via BethlehemkerkcollectesAls u een smartphone heeft kan de QR-code hieronder gebruikt worden.
Ook kunt u uw gift overmaken via de bankrekeningnummers die bij de doelen vermeld worden.

Alle gevers thuis en in de kerk: Hartelijk dank!

Makkelijk: Giften via één iDeal-boeking overmaken? Scan dan de QR-code hierboven: De betalingen komen deze week ten gunste van bovenstaande collecten.