De 1e collecte is voor hulp aan Malawi na orkaan Freddy
In maart heeft orkaan Freddy diverse keren het land Malawi geteisterd. Er zijn duizenden mensen dakloos geworden en ook zijn er velen overleden. Mensen hebben bijna alles verloren door orkaan Freddy. Katinka van Buuren, dochter van Annelene en Paul Dirk, is nu in Malawi en heeft dit allemaal van dichtbij meegemaakt. De opbrengst van de eerste collecte zal rechtstreeks bij de mensen aankomen en zal gebruikt worden voor directe hulp. De diaconie beveelt deze collecte dan ook van harte bij u aan.

Maak uw bijdrage over naar: NL79RABO 0373711794 t.n.v. PGH o.v.v. Malawi

De 2e collecte is bestemd voor de Protestantse Gemeente Hilversum (PGH)
PGH houdt onze wijkgemeentes in stand. U steunt onze Kerk met een gift aan deze collecte. Maak uw bijdrage over naar:

NL45RABO0373722591 PGH inz. betalingen o.v.v. PGH

De 3e  collecte is bestemd voor de Protestantse Gemeente Nederland – PaasChallenge: terug in de tijd van de Bijbel (kinderen en jongeren)
Maar liefst 6.000 jongeren tussen de 10 en 17 jaar doen elk jaar in de week voor Pasen mee met de PaasChallenge. Met dit spel, dat gemaakt is door de jeugdwerkorganisatie van de Protstantse Kerk, leven de jogneren zich in de karakters van het paasverhaal in. Door middel van allerlei opdrachten ontdekken ze de betekenis van Jezus’ dood en opstanding en denken ze na over het einde van het kwaad en de duisternis. De PaasChallenge is leerzaam en verbindend.

In Houten doen ze al een paar jaar de PaasChallenge interkerkelijk: GKV, NGK, EGH en PKN.  De opbouw van het spel is erg goed en ook de boodschap is erg mooi om te delen met onze jongeren. Veel jongeren komen bijna niet meer in de kerk maar waren toch bij het spel aanwezig. Daardoor hebben ze toch – op een andere manier – het paasverhaal gehoord.

Maak uw bijdrage over naar:NL79RABO 0373711794 t.n.v. PGH o.v.v. Nederland; binnenlands diaconaat

Wijze van betalen
De collecten kunt u voldoen via Bethlehemkerkcollectes. Als u een smartphone heeft kan de QR-code hieronder gebruikt worden.
Ook kunt u uw gift overmaken via de bankrekeningnummers die bij de doelen vermeld worden.

Alle gevers thuis en in de kerk: Hartelijk dank!

Makkelijk: Giften via één iDeal-boeking overmaken? Scan dan de QR-code hierboven: De betalingen komen deze week ten gunste van bovenstaande collecten.