De Bethlehemkerk is beschikbaar voor het houden van een rouw- of herdenkingsdienst. Het is ook mogelijk de Bethlehemkerk te gebruiken als condoleancegelegenheid of op een andere manier die bij het afscheid past. De Bethlehemkerk beschikt over goede faciliteiten om bij te dragen aan een waardig afscheid.

ROUWDIENST
De familie kan gebruik maken van de diensten van de wijkpredikant, van de organist en van de koster. Was de overledene actief lid van de Bethlehemkerk dan zijn hieraan geen kosten verbonden. Wenst de familie een andere predikant of organist, dan worden de kosten daarvan wel in rekening gebracht.

Was de overledene geen actief lid van de Bethlehemkerk, dan worden de kosten van predikant, organist, koster en kerkgebouw in rekening gebracht.

HUUR ZALEN en ANDERE FACILITEITEN
Ook de andere faciliteiten van de Bethlehemkerk staan tot uw beschikking voor een respectvol afscheid. Voor alle mogelijkheden die de Bethlehemkerk biedt, verwijzen wij u naar de pagina ‘verhuur’. Was de overledene actief lid van de Bethlehemkerk, dan geldt voor het gebruik maken van de cateringfaciliteiten en voor het huren van zalen in de Bethlehemkerk een korting van 25% op de daar vermelde tarieven.

BIJZONDERE OMSTANDIGHEDEN
In bijzondere gevallen kan door de predikant op basis van pastorale overwegingen een uitzondering worden gemaakt op het bovenstaande.

CONTACT, NADERE INFORMATIE
Wilt u overleggen over de precieze mogelijkheden of zijn er bijzondere wensen, neemt u dan contact op de beheerder Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of met een van onze predikanten. Of bel 06-388 24 616 (ook via WhatsApp)