Je bent van harte welkom in de Bethlehemkerk voor een trouwdienst. Graag verzorgen wij de dienst en eventueel een aantal zaken rond de dienst. In de Bethlehemkerk beschikken wij over uitstekende faciliteiten om bij te dragen aan een geslaagde huwelijksdag.

HUWELIJKSDIENST
Als bruidspaar kun je gebruik maken van de diensten van de wijkpredikant, van de organist, en van de koster. Voor actieve leden (ook als één van beiden actief lid is) zijn geen kosten verbonden hieraan. Wil je een andere predikant, of een andere organist, dan worden de kosten daarvan aan het bruidspaar in rekening gebracht.

Is geen van beiden actief lid van de Bethlehemkerk, dan worden de kosten van predikant, organist, koster en kerkgebouw in rekening gebracht aan het bruidspaar.

Tijdens de dienst wordt een collecte gehouden. De opbrengst daarvan is bestemd voor de wijkkas van de Bethlehemkerk.

HUUR ZALEN en ANDERE FACILITEITEN
Natuurlijk kun je hiernaast gebruik maken van alle andere voorzieningen in de Bethlehemkerk. Kijk daarvoor op zaalhuur. Voor actieve leden van de Bethlehemkerk geldt voor het gebruik maken van de cateringfaciliteiten en voor het huren van zalen in de Bethlehemkerk een korting van 25% op de daar vermelde tarieven.

BIJZONDERE OMSTANDIGHEDEN
In bijzondere gevallen kan door de predikant op basis van pastorale overwegingen een uitzondering worden gemaakt op het bovenstaande.

CONTACT, NADERE INFORMATIE
Wil je overleggen over de precieze mogelijkheden of heb je bijzondere wensen, neem dan contact op met de beheerder Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of met de predikant.
Of bel 06-388 24 616 (ook via WhatsApp).