Stoelen moesten worden bijgezet afgelopen zondag 29 oktober in de Bethlehemkerk. Het werd de eerste gezamenlijke kerkdienst van de drie wijkgemeenten Bethlehemkerk, De Morgenster en Regenboogkerk. De eerste vanuit het gegeven dat per 1 januari de drie wijkgemeenten één geloofsgemeenschap gaan vormen.

De eerste, tweede en vierde zondag

De reeks van gezamenlijke vieringen wordt voortgezet. Op 5 november is de gezamenlijke kerkdienst in De Morgenster en de zondag daarna in de Regenboogkerk. Met ingang van januari zijn er drie gezamenlijke kerkdiensten per maand. De eerste zondag van de maand in de Bethlehemkerk, de tweede zondag in De Morgenster en de vierde zondag in de Regenboogkerk. De derde zondag en eventueel de vijfde zijn voorlopig in het eigen kerkgebouw van de drie wijkgemeenten.

Klik voor voor meer informatie hier.