Donderdag 14 december organiseert Rutger ten Hove (De Gitaarleraar) in de Bethlehemkerk op de Loosdrechtseweg 263 de 3e editie van het Kids Kerst Concert.

Het goede doel waar een collecte voor is, is dit jaar de Voedselbank van het Gooi. Dominee Aster Abrahamsen zal dit mini-concert van een warme boodschap voorzien waar meer dan 40 jeugdige gitaarleerlingen de hoofdrol in hebben. Tim van de Laar (o.a. bekend van de Crazy Piano's & Groove Piano) kruipt achter de vleugel en voorziet het concert van Kerstige pianoklanken. De zang wordt door twee mystery guests gezongen, alleen Rutger weet hier vanaf. Rutger zegt hierover: ''reken er maar op dat de nachtegaaltjes jaloers zullen zijn op deze twee mooie stemmen.'' Edwin Zwart is gastheer wat hem meer dan goed staat en Maarten Bekker verzorgt het geluid.

U bent van harte uitgenodigd om mee te genieten van dit muzikaal spektakel. Kunt u er niet bij zijn, schroom niet om het concert live mee te kijken via Kerkdienstgemist.nl - Bethelehemkerk Hilversum.'

Tijd: Inloop vanaf 18.30 start concert 19.00 einde omstreeks 19.45
Adres: Bethlehemkerk Loosdrechtseweg 263