Op zaterdag 2 december organiseren we net als afgelopen jaren weer een Voedselbankactie.

Bij de Albert Heijn op de Heigalerij en de Albert Heijn in Winkelcentrum Kerkelanden gaan we het winkelend publiek weer vragen om een paar extra boodschappen te doen voor mensen die het hard nodig hebben. Dit jaar is de actie iets eerder dan voorgaande jaren. Zaterdag 2 december is, zo vlak bij de start van de feestmaand december, een mooie gelegenheid om de voedselbank een flink hart onder de riem te steken.

Vorig jaar hebben we weer veel kratten opgehaald, dit jaar moeten we toch echt door de 300 heen. Helpt u en jij ook mee om er dit jaar weer een groot succes van te maken? Dat kan door op zaterdag 2 december twee uurtjes mee te helpen met de actie.

Aanmelden voor de actie op zaterdag kan door een mail te sturen of door in te schrijven op de intekenlijst die vanaf komende zondag in de kerk ligt.