Op woensdag 8 november is er een platformavond voor allen betrokken bij het kind- en jongerenwerk in de Protestantse gemeente Hilversum. Het is een vervolg op de avond in de Grote Kerk van 15 maart j.l. Toen werden met Lego allerlei dromen vormgegeven over de toekomst van kerken in Hilversum vanuit het perspectief van alle generaties. De avond begint om 20u00 en is in De Morgenster, Seinstraat 2.

Droomkerk dichterbij halen

De platformavond heeft volgens Aster Abrahamsen tot doel om ‘onszelf erbij te bepalen dat we een kerk voor alle generaties willen zijn, met een prioriteit voor de jongste generaties. Een avond waarop we met elkaar kijken hoe we onze droomkerk dichterbij kunnen halen en wat er allemaal binnen de wijkgemeentes van de PgH aan kinder- en jongerenwerk gebeurt.’

Interactief programma

De avond biedt een interactief programma met onder meer:

• kraampjes van het jeugdwerk van iedere PgH-gemeente
  • samen nadenken over de toekomst van het jeugdwerk in de PgH
  • ontmoetingen als inspiratie voor vrijwilligers in het jeugdwerk.

Welkom is iedereen die ‘die jong van hart is, die werkt met kinderen of jongeren in de kerk (vrijwilliger of betaald) en een ieder die geïnteresseerd is.