Donderdag 12 oktober is er een toerustingsmiddag voor iedereen die betrokken is bij het ouderenpastoraat of zich ermee verbonden voelt. De middag heeft als thema: Muziek, geloof en dementie.

In contact

Muziek biedt bijzondere mogelijkheden om in contact te komen met mensen met dementie. Hoe dat kan en wat er zoal kan, daarover gaat deze middag. Over muziek, geloof en dementie wordt niet alleen gesproken, natuurlijk zal er ook muziek klinken en wordt er gezongen op deze bijeenkomst.

Heleen Weimar, predikant van de Regenboogkerk, leidt de middag. Zij werkte vele jaren als geestelijk verzorger in verpleeghuizen voor mensen met dementie. Muziek is voor haar een bron van geloof.

De middag is in de Regenboogkerk om 14u30 met een inloop vanaf 14u00. Graag van te voren aanmelden via het emailadres: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.