De jonge traditie van de Hilversumse Choral Evensong is weer terug in de St. Vitus aan het Melkpad. Na de eerste Evensong moest worden uitgeweken naar andere kerkgebouwen vanwege groot onderhoud in de kerk van de Oud-katholieke parochie.

Op donderdag 25 mei 2023 wordt de zang verzorgd door Kamerkoor Vocaliber onder leiding van Richard Vos. Voorganger is Annemieke Parmentier. Aanvang 19u30. Toegang is vrij, collecte ter bestrijding van de onkosten na afloop.

Nieuw seizoen

Dit wordt de laatste Hilversumse Evensong van het eerste seizoen. Data voor het tweede seizoen staan inmiddels op de site. Van 28 september tot en met 23 mei 2024 staat er telkens op de vierde donderdag van de maand een choral evensong gepland onder auspiciĆ«n van de Hilversumse Raad van kerken. Ga voor meer informatie naar de site van de Hilversumse choral evensongs.

donderdag 23 mei 19u30: St Vitus, Melkpad 14 Hilversum.