Jeugdouderling Corné van Zandwijk roept op om de tieners te sponseren tijdens hun vastenweekend. Het weekend is van 31 maart tot en met 1 april.

Corné vertelt: ‘Tijdens het vastenweekend eten de tieners van de Bethlehemkerk, Morgenster en Regenboogkerk 24 uur lang niet. En dit is best pittig heb ik vorig jaar zelf ervaren! Wel hebben we een mooi programma gemaakt, met onder andere bezinningsmomenten op de gewende eetmomenten om de 24 uur beter draagelijk te maken. We staan er stil wat vasten betekent in de veertigdagentijd en in ons eigen leven.’ Als thema voor de 24-uurs actie hebben we gekozen voor: Ik zal er zijn.

Verjaardag vieren
De jongeren halen geld op voor Stichting Present en specifiek voor kinderen die geen verjaardagsfeestje kunnen vieren.

Op vrijdag 31 maart starten we om 18:00 en dit loopt dan door tot zaterdagavond 1 april tot 18.00. We verblijven 24 uur in en rond de Regenboogkerk. Uiteindelijk sluiten we de actie af met een gezamenlijke maaltijd. Door deze actie kunnen kinderen in armoede in Hilversum hun verjaardagsfeestje toch vieren. Je kunt ons financieel steunen door naar de deze website te gaan en één of meerdere van ons te sponseren.’

Vragen en/of aanmeldingen bij jeugdouderling Bethlehemkerk, Corné van Zanwijk.