Ieder jaar kijken we vanuit de Bethlehemkerk samen naar The Passion en na afloop praten we nog even na.

The Passion is een muzikale paasvertelling over het lijden en sterven van Jezus Christus. De nieuwe editie van The Passion wordt elk jaar uitgezonden op Witte donderdag. Dit jaar is dat op 6 april 2023.

Het tv-programma over het Paasverhaal trekt veel mensen. Het leidt tot allerlei gesprekken. Ook dit jaar zijn de kerkdeuren van de Bethlehemkerk open in de Stille Week, dat is de week voor Pasen.

The Passion wordt uitgezonden op Witte Donderdag 6 april om 20u30 bij KRO-NCRV op NPO 1. Het thema dit jaar is ‘Leun op mij’ en de uitzending komt vanuit het Friese Harlingen.

Dit jaar vindt het samen naar The Passion kijken na de Witte Donderdag viering traditie getrouw weer plaats in de kerkzaal, waar de uitzending op het grote scherm wordt getoond.

Na afloop is er gelegenheid om nog wat na te praten bij kop koffie/thee, van tevoren aanmelden is dit jaar niet meer nodig! Voor meer informatie of vragen: stuur een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. We zien je graag!

Waar: Bethlehemkerk`
Wanneer: donderdag 6 april 2023
Tijd: inloop vanaf 20:30
Kosten: gratis

Klik hier voor de eerdere edities in de Bethlehemkerk.