De eerste drie ontmoetingsbijeenkomsten zijn achter de rug. We hebben veel positieve reacties gekregen: het gevarieerde keuzeprogramma is gewaardeerd en de bezoekers zijn geïnformeerd over de ontwikkelingen rond PgH 2024 en hoe de wijkkerkenraad zoveel mogelijk gemeenteleden bij het denken over de toekomst van de PgH in het bijzonder de Bethlehemkerk wil betrekken.

De eerstvolgende ontmoetingsbijeenkomst is direct na de dienst van zondag 5 maart a.s. Voor deze ontmoetingsbijeenkomst zijn onze gemeenteleden uit de sectie Zeeheldenkwartier uitgenodigd.

Gemeenteleden die niet kunnen op de ontmoetingsbijeenkomst van hun eigen sectie zijn ze op een andere ontmoetingsbijeenkomst van harte welkom. Graag even een telefoontje of een email naar de betreffende sectiehoofden.

De ontmoetingsbijeenkomsten worden afgesloten met een (vegetarische) lunch.

Na zondag 5 maart is de laatste ontmoetingsbijeenkomst dit seizoen na de dienst van zondag 19 maart a.s. met de gemeenteleden van de sectie Buitenwijkers

Wij hopen velen van u te mogen verwelkomen!

Herma Bosma
Secretaris consistorie