Bethlehemkerk

In de Bethlehemkerk valt de LAK samen met de wekelijkse koffieochtend. Er is zodoende een heel ontvangstteam van gastvrouwen en facilitair medewerkers dat zich in de kerkzaal installeert met koffie, thee en iets erbij.

Vanaf tien uur is het een komen en gaan van bezoekers. De gesprekken zijn levendig en heel divers. Zo is er een echtpaar uit Loosdrecht dat het kerkgebouw wel eens wil zien, terwijl anderen de corona-eenzaamheid ontvluchten en graag gezellig praten. Koffie, thee en koekjes gaan steeds rond.

Het blijft gezellig tot het eind. Dan zijn er zeker 15 bezoekers geweest.

Diependaalse kerk

Het was een verrassende middag. We hadden nog meer net samen met Annette de banner aan de Diependaalse kerk opgezet, of de eerste gasten kwamen al in zicht.
Ze kwamen vrij snel in het begin en bleven bijna tot het einde.

We hebben heel gezellig herinneringen opgehaald over vroeger. Bleken er weer veel raakvlakken te zijn met wederzijdse bekenden.
Het is soms maar een klein wereldje. We kregen in totaal 4 bezoekers. Al met al was het heel gezellig.

We kijken terug op geslaagde ontmoetingen en bereiden ons voor op de vierde Advent. We wensen iedereen Gezegende Kerstdagen.