Naast iedere dag een open deur, zijn er nog veel meer activiteiten in Hilversum. Hieronder een overzicht van activiteiten bij de partners van de Levende Adventskalender 2023.

• Zondagavond 24 december: Kinder Kerstnacht (17.00 en 18.00 uur Oud-katholieke kerk St. Vitus aan het Melkpad)
  • Zondagavond 24 december: Kerstavond viering Morgenster (gezamenlijke viering BeMoRe)
  • Zondagavond 24 december: Kerst Sing-in Bethlehemkerk

Na afloop van de gezamenlijke kerkdienst in de Morgenster bent u van harte welkom in de Bethlehemkerk voor een sing-in.
We zingen samen bekende kerstliederen, begeleidt door Johannes Zwart en horen het kerstevangelie voorgelezen door lector Paul-Dirk van Buuren. Zo luiden we samen met de buurt de kerstnacht in en kijken we uit naar de geboorte van Jezus.
Waar: Bethlehemkerk
Tijd: 21:30 uur
Na afloop drinken we buiten rond de vuurkorf glühwein en warme chocolademelk.
Komt u ook?

• Maandag 25 december: Eerste Kerstdag: Bethlehemkerk en alle kerken open, zie betreffende websites