De Algemene kerkenraad nodigt alle leden van de Protestantse gemeente Hilversum van harte uit deel te nemen aan de gemeenteavond over de nabije toekomst van protestants Hilversum. De bijeenkomst is in de Bethlehemkerk op dinsdag 28 maart en begint om 20u00. De inloop is vanaf 19u30.

De bijeenkomst is ook via live stream te volgen via kerkdienst gemist, Bethlehemkerk Hilversum.

Zeven adviezen

De zes geloofsgemeenschappen presenteren hun visie op de drie voorstellen die voorliggen voor de PgH in 2024. Daarnaast brengen ook jongeren van de PgH hun visie naar voren op de toekomstige kerk. Dit zijn adviezen aan de leden van de Algemene kerkenraad die op 24 april aanstaande een voorgenomen besluit gaan nemen. Na de pauze is er ruimte voor gesprek, mede aan de hand van stellingen. Aanmelden van te voren is niet nodig.

Klik hier voor de drie voorstellen van PgH2024.
Klik hier voor de brief van de Algemene kerkenraad over de gemeenteavond.