De 1e collecte is voor Kerk in actie: Pakistan
Op 2 februari was het zeventig jaar geleden dat in Nederland de watersnoodramp plaatsvond. Pakistan was één van de landen die meteen te hulp schoot door geld in te zamelen. Met de collecte van vandaag doen we iets terug voor mensen in Pakistan die onze hulp nodig hebben.
We collecteren voor een project van Kerk in Actie waarbij jongeren, vooral schoolverlaters, geholpen worden met een vakopleiding, lening en begeleiding om een eigen bedrijf op te zetten. Ook helpt Kerk in Actie jongeren die een universitaire studie willen volgen, om zich voor te bereiden op de toelatingstest die daarvoor geldt.
Het doel van dit project is niet alleen om jongeren economisch zelfstandig te maken, maar ook om jongeren met verschillende religieuze achtergronden bij elkaar te brengen, waardoor er meer onderling begrip ontstaat. Sana Amat is één van de jongeren die een training volgde om mobieltjes te repareren. Ook kreeg zij hulp om haar eigen reparatiewerkplaats te starten. Zij is nu de eerste vrouw in Pakistan met een reparatielab voor mobiele telefoons.

NL79RABO 0373711794 t.n.v. PGH inz. Hulp Pakistan

De 2e collecte is bestemd voor de Protestantse Gemeente Hilversum (PGH)
PGH houdt onze wijkgemeentes in stand. U steunt onze Kerk met een gift aan deze collecte.
Maak uw bijdrage over naar:
NL45RABO0373722591 PGH inz. Betalingen o.v.v. PGH

De 3e collecte is bestemd voor missionair werk
In Nederland gaan steeds minder mensen naar de kerk. Maar dat betekent niet dat er geen behoefte is aan zingeving. Kerken spelen hierop in met pioniersplekken.

Met de opbrengst van deze collecte ondersteunt de Protestantse Kerk pioniersplekken in het hele land. Doet u mee? Ook deze collecte wordt van harte aanbevolen

NL45RABO0373722494 PGH inz. PWG Bethlehemkerk o.v.v.

Missionair werk.

Wijze van betalen
De collecten kunt u voldoen via BethlehemkerkcollectesAls u een smartphone heeft kan de QR-code hieronder gebruikt worden.
Ook kunt u uw gift overmaken via de bankrekeningnummers die bij de doelen vermeld worden.

Alle gevers thuis en in de kerk: Hartelijk dank!

Makkelijk: Giften via één iDeal-boeking overmaken? Scan dan de QR-code hierboven: De betalingen komen deze week ten gunste van bovenstaande collecten.