1e collecte is voor Noodhulp in Gaza van Kia

Noodoproep Gaza: er is behoefte aan álles!

De situatie in Gaza is dramatisch. We zien de beelden en horen en lezen de berichten in de media. Onvoorstelbaar veel doden, gewonden die niet verzorgd kunnen worden. Bijna de hele bevolking is op de vlucht, maar nergens is een veilige plek om naartoe te gaan. Er is behoefte aan alles.

Vanuit een interkerkelijk netwerk en samen met Palestijnse, plaatselijke kerken helpt Kerk in Actie de mensen in nood in Gaza. In Gaza-stad met een mobiele gezondheidskliniek, in het zuiden krijgen moeders met jonge kinderen hulp om te herstellen van trauma’s. En overal waar nodig helpt Kerk in Actie met onderdak, voedsel, water, hygiënematerialen en andere levensbehoeften.

Niet alleen in Gaza, maar ook inwoners van Israël en de Westelijke Jordaanoever krijgen hulp.

Kerk in Actie doet een dringend beroep op ons om de mensen in Gaza, Israël en de Westelijke Jordaanoever te steunen, met uw gebed én met uw gift. Doet u mee? Wij bevelen de collecte van harte bij u aan.

NL04 RABO 0373 7117 86 t.n.v. Diaconie Protestantse gemeente Hilversum met vermelding noodhulp Gaza Kia

De 2e collecte is bestemd voor de Protestantse Gemeente Hilversum (PGH)

PGH houdt onze wijkgemeentes in stand. U steunt onze Kerk met een gift aan deze collecte. Maak uw bijdrage over naar:

De 3e collecte is voor de Voedselbank:

We hebben regelmatig inzamelingen van voedsel maar deze collecte s om geld op te halen om de lasten die de voedselbank heeft te dekken. Er zijn een paar busjes waarmee ze rijden de koelkasten en materialen waarmee ze werken kosten geld. De voedselbank werkt uitsluitend met vrijwilligers maar helaas niet alles is gratis voor ze.

Graag uw bijdrage in de derde collecte. NL45RABO0373722591 PGH inz. betalingen o.v.v. PGH

Wijze van betalen
De collecten kunt u voldoen via BethlehemkerkcollectesAls u een smartphone heeft kan de QR-code hieronder gebruikt worden.
Ook kunt u uw gift overmaken via de bankrekeningnummers die bij de doelen vermeld worden.

Alle gevers thuis en in de kerk: Hartelijk dank!

Makkelijk: Giften via één iDeal-boeking overmaken? Scan dan de QR-code hierboven: De betalingen komen deze week ten gunste van bovenstaande collecten.