Op Goede Vrijdag 7 april is er van 10.00 – 13.00 uur weer Kliederkerk in de Bethlehemkerk (inloop vanaf 9.45 uur). Het thema is: ‘Aan tafel’.20160130 kliederkerk

Schuiven jullie ook bij ons aan tafel met vriendjes, ouders of misschien wel met opa en oma om een lekkere pannenkoek te eten?

We luisteren deze keer naar het verhaal van de Emmaüsgangers, gaan met elkaar knutselen en ook dingen doen!

Komen jullie ook? Leuk!!

Kliederkerk-team

Heeft u serviesgoed in de kast staan, dat u niet meer gebruikt omdat u het niet mooi meer vindt  of omdat er stukjes af zijn en wilt u het kwijt? Dan kunt u ons er blij mee maken, want wij kunnen het gebruiken bij de kliederkerk!!

Wij zijn nl op zoek naar oud/ kapot serviesgoed in verschillende kleurtjes. Hoe bonter, hoe beter.  U mag het inleveren in de kerk.

PS. Wie wil ons helpen door pannenkoeken voor ons te bakken? Laat het ons weten via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Kom palmpasenstokken versieren op 1 en 2 april, klik hier voor meer informatie