Voor het creatief uitdenken van het redactionele katern vindt de redactie het belangrijk dat meer mensen meedenken. Bovendien wil de redactie dat alle wijkgemeenten vertegenwoordigd zijn. De redactie zou daarom graag nieuwe redactieleden verwelkomen.

Profielschets redactielid

Maandelijks geeft de Protestantse gemeente het magazine Kerkbrink uit.
De inhoud bestaat globaal uit twee katernen: ten eerste het wijkgebonden deel.
In iedere wijk is een vrijwilliger actief die berichten uit de eigen wijk verzamelt en in het magazine plaatst. De zogenoemde wijkberichten.
Ten tweede is er een redactioneel katern. Deels is dit een thematisch deel en deels biedt het een podium aan wijkgemeenten om te laten zien wat in de wijk speelt en wie er actief is.

Op dit moment bestaat de redactie uit drie leden, verbonden aan twee wijken:

• Eindredacteur Annechien Cevaal
  • Adviserend predikant Erik van Halsema
  • Lenneke van Voorden, gemeentelid Grote kerk
  • Gert Jan Jansen, gemeentelid Bethlehemkerk

Wat zoekt de redactie?
– Mensen die mee willen denken over thema’s en invulling van Kerkbrink.
– Mensen met een netwerk in de eigen wijk. Zodat mensen en thema’s bij elkaar komen.
– Zelf schrijven mag, maar hoeft niet.

Tijdsinvestering
– De redactie vergadert eens per maand, meestal de eerste woensdagavond van de maand.
– In de eigen tijd en zelf mee in te vullen redactionele taken: denk daarbij aan het benaderen van mensen voor een artikel, interview of verslag.

Kerkbrink verbindt gemeenteleden in Hilversum. Ook een verbindend schakeltje zijn? Neem dan contact op met eindredacteur Annechien Cevaal, e-mail Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of tel. 06 – 42 777 803.

Tegel Vieringen online 2Tegel Vieringen online 2nieuwszaal huren