Gemeenteberaad 16 februari

Ruim zeventig gemeenteleden waren in de Bethlehemkerk en hebben meegedacht over de denkrichting PgH2024 vanuit de Bethlehemkerk op basis van de drie voorstellen van de Algemene Kerkenraad (AK).

Onze externe begeleider Bert Bakker nam ons mee in de verschillende ambitieniveaus voor een vitale en toekomstgerichte gemeente. Over de ambitieniveaus spraken we vervolgens in zes groepen. Hierbij namen we een doorvertaling naar de voorstellen vanuit de AK mee. Het besprokene in de groepen werd plenair terug gekoppeld.

We willen alle gemeenteleden die meegedacht hebben hartelijk bedanken voor hun openheid, kwetsbaarheid, kritische noten en warmte We hebben het ervaren als een zeer constructieve avond. De kerngroep neemt alle verkregen informatie mee om te komen tot een advies naar de Kerkenraad op 20 maart.

We blijven communiceren via de website (pagina Phg2024) en de nieuwsbrieven.

Heeft u nog gedachten of ideeën, mailt u deze dan naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Gemeentebijeenkomst 12 maart

Op 12 maart, na de eredienst, organiseren we een bijeenkomst om u de gelegenheid te geven alle vragen die bij u spelen te kunnen stellen. Het zal alleen een vraag en antwoord sessie worden.

Namens de Kerkenraad,

Esther Gross