Diependaalse kerk

De Diependaalse kerk opende de Advent, vandaag haar deuren voor het eerst voor de Levende Adventskalender. Helaas komen de avonden van Vitamine G openstellingen te vervallen, daar ook de Levende Adventskander vanaf 17 uur haar deuren gesloten moet houden. De Diependaalse kerkdeuren stonden vanochtend wijd open.

We mochten gezellige bezoekers ontvangen en er was voldoende ruimte voor meer bezoek. Hopelijk hopelijk volgende week een paar bezoekers meer..

Aan de entourage lag het niet. De zaal was erg gezellig aangekleed.

Al met al toch een goed gevoel.

Grand Café Nieuw Zuid

Vanmorgen hebben de cliënten van het Grand Café voor de eerste keer banket staaf gebakken speciaal voor de gasten voor het levend advent. De vlag werd buiten gezet maar ondanks de stenen lukte het de wind toch om hem omver te blazen, dus hebben we er zwaardere stenen opgelegd. We mochten 6 gasten ontvangen.

We kijken alweer uit na vrijdagmiddag, dan zetten we de deuren weer open voor de Levende Adventskalender.