VEG Hilversum
Vanochtend (9 december) mochten wij onze deuren weer openen. Eerst thuis nog even snel een paar registratieformulieren uitgeprint. In de kerk had onze kosteres alles alweer gereed staan voor ons, de banner stond weer uitnodigend voor de kerk. We mochten dit keer elf bezoekers verwelkomen, waarvan ongeveer de helft uit onze eigen gemeente. Het was weer een gezellige en geslaagde bijeenkomst. Op naar de volgende keer!

Gereformeerde kerk Loosdrecht
Het was een drukke middag bij de Gereformeerde Kerk in Loosdrecht. De banner stond snel, maar de wind draaide de tekst steeds 'verkeerd'. Een touwtje gemaakt van vuilniszakkenstrips en zo recht getrokken. Er zat trouwens ook al een touwtje aan de banner om die mooi strak te laten hangen, dat was al een hele verbetering! Al snel kwamen de eerste gasten. Gelukkig was de koffie klaar.... Meer dan 15 mensen mochten we begroeten: veel mensen uit Hilversum. We waren zo druk met het ontvangen en verzorgen van de gasten dat we vergeten zijn om een sfeer foto te maken. En sfeervol was het: de kerstboom staat al in de kerk, kaarsjes branden en er waren vele geanimeerde gesprekken. Soms was het wat lastig om de afstand te bewaren, maar dankzij flexibiliteit van bezoekers konden we ons toch aan de regels houden. Het was een bijzondere middag en voor de volgende keer zullen we alvast een extra tafel klaarzetten!