Bethlehemkerk
Maandagochtend en slecht weer, wie gaat er dan op pad? Meer mensen dan wij gedacht hadden. Er zijn 7 koffiedrinkers geweest. Het was gezellig, zie foto, er was wat lekkers gebakken en de gesprekken waren waardevol.

Het begon met een gesprek tussen 2 personen, de kring werd steeds groter en daarna verspreidden de gesprekken zich weer in kleinere groepjes. Het was de moeite waard, op naar de volgende keer.

De Kapel
Het was vies weer en we verwachtten niet dat er veel mensen zouden komen. Kerkzaal gezellig gemaakt met twee tafels plantjes en kaarsjes, zodat er toch een aantal mensen op 1 ½ m afstand van elkaar zouden kunnen zitten.

Toch 6 bezoekers gekomen. Eén “buurvrouw” van de Kapel en 5 mensen die uit nieuwsgierigheid overal waar de adventskalender deuren open laat gaan kwamen kijken.

Gezellig gepraat, thee/koffie met wat lekkers. Gesprekken op 1 ½ meter zijn toch wat lastig, doordat je elkaar niet goed verstaat. Vooral natuurlijk voor ouderen en dat waren de bezoekers allemaal.