Rehobothkerk
Zondag 6 december waren wij van de verbinding Hilversum bij de Rehobothkerk de gastvrouw en gastheer. We hebben de spulletjes opgezet en gereed gemaakt voor de ontvangst van gasten. Om 19:30 was er gelijk al een man die vroeg waar de kerkdienst was zoals hij had gelezen. De man natuurlijk uitleg gegeven over het waarom en de bedoeling van de avond en het openstellen van de kerk. Vervolgens hebben we best een mooi open gesprek gehad met deze man. Hij was geen kerkganger en heeft toch wel een mooi (waak)vlammetje branden omtrent het geloof. We waren zo in gesprek dat we helemaal vergeten zijn foto's te maken. Het was supersnel alweer 21:00. De man vertrok met info over de kerkdiensten in Hilversum. Hij was voornemens deze te bezoeken. Dit was onze enige gast. Toch ondanks dit ene bezoek kijken wij terug op een geslaagd moment!