Zondag 26 maart 2023 houdt de Protestantse gemeente Hilversum de jaarlijkse actie voor de Voedselbank. In alle PgH-gemeentes worden voorafgaand aan de dienst producten ingezameld voor de Voedselbank.

Daarnaast organiseert de Regenboogkerk op zaterdag 25 maart een inzamelingsactie bij de Albert Heijn aan de Langestraat. Voor die actie zijn veel vrijwilligers nodig. Heeft u tijd om één of meerdere blokjes van een paar uur te helpen? Geef u dan zo snel mogelijk op via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Onverminderd hard nodig

Vanwege de inflatie, de alsmaar duurder worden boodschappen redt een groeiend aantal mensen het niet meer en moeten zij een beroep doen op de Voedselbank. Helaas is de Voedselbank nog steeds onverminderd hard nodig. Helpt u mee om deze actie weer tot een succes te maken?

Dat kan door op zaterdag 25 maart boodschappen te doen bij Albert Heijn in de Langestraat en deze vervolgens te doneren. Natuurlijk kunt u ook op zondag 26 maart, voorafgaand aan de dienst, producten inleveren in alle PgH kerken. Vooral kartonnen pakjes pastasaus, olie, rijst, visconserven, thee, koffiepads, shampoo, tandpasta en wasmiddel zijn zeer welkom.

Het is ook mogelijk een gift over te maken op rekeningnummer: NL04 RABO 0373 7117 86 t.n.v. Diaconie Protestantse gemeente Hilversum onder vermelding van ‘Voedselbankactie’.