De “Open Kerk” is iedere donderdagochtend van 10.00–12.00 uur.

Het bord buiten met de tekst “de koffie staat klaar”, nodigt uit om de Bethlehemkerk binnen te gaan.

Iedereen is welkom voor een kopje koffie of thee, ook mensen uit de buurt of van een andere kerk. Onze gastvrouwen en heren staan voor u klaar.

Het is een echte ontmoetingsochtend, waarin we elkaar treffen en in gesprek kunnen gaan. Gezelligheid staat voorop!

Tegelijkertijd is ook het “Stiltecentrum” open. Daar kunt u terecht voor gebed, meditatie of een kaarsje aansteken. Ook kunt u een voorbede in het voorbedeboek schrijven.

Een persoonlijk gesprek kan in het Stiltecentrum of lekker buiten op de blauwe bank.

Adela Burger,